Sweet Followers

Tuesday 21 June 2011

SUKA DUKA ITU KEHIDUPAN

SALAM..

yes ! memang betul la kan, suka duka itulah yang di katakan kehidupan. Semakin perit kehidupan kita, semakin dekatlah diri kita pada Nya. Kira tak mencabar la kan kalau kehidupan itu sentiasa bahagia je kan. Kita juga akan semakin dewasa dengan mengetahui cara cara nak menyelesaikannya.

Semester tiga adalah semester yang paling mencabar lah rasanya. Mental dan fizikal yang sentiasa kena bersedia sepanjang masa. Sebab lagi tugasan yang perlu dikendalikan dengan kadar segera. Fuhh, memang minggu ni minggu yang memenatkan lah. Tapi tak kesah sangat lah sebab hujung minggu ni dapat balik. Along yang jemput. Best nyer. Kalau nak di kira, setiap dua minggu mesti balik. Hehehe. Bukan apa, ada kesempatan, balik jela. Kalau dah terlalu buzy nanti, susah pulak nak balik rumah.

Berbalik kepada semester tiga tadi, nak kongsi jugak la kat sini antara teman teman yang agak ‘gila gila’ jugak la orang nya. Bukan apa, bermacam macam ragam la dorang ni. Kadang kadang memang asyik tergelak je bila berkawan dengan dorang ni.

Perkenalkan, jeng, jeng, jeng..

comel yang suka buli. Hehe, just kidding..

                   


   Ayin, lenn, bella ~ periang :D


So, terima kasih la ye korang kerana telah berjaya mewarnai hidup aku. Cehh wahh macam ape je kan. Tapi memang best bila aku berkawan dengan korang :D

WSALAM ~

2 comments: