Sweet Followers

Monday 20 June 2011

FATHER'S DAY DI PERANTAUAN

SALAM..

Kalau di imbas kembali, masa hari ibu yang lepas, aku berada di rumah. Tapi kali ni, hari bapa pulak aku tak ada kat rumah. Ada sedikit kecewa la di situ. Siap ada LDK (Latihan Dalam Kumpulan) yang merangkumi markah kemahiran insaniah aku lagi. Huh, lagi best la kalau ada kat rumah. Mungkin kitorang satu keluarga akan dinner bersama. Tapi, sabar jela.

Rasanya masih belum terlambat kan kalau aku nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA SEDUNIA kepada ayah, abah, dad, daddy, papa yang berada di Malaysia terutama ayah aku sendiri Encik Ahmad Fawazi Hj Mat Noor. Terima kasih kerana telah mendidik pika sehingga ke hari ini. Tidak terbalas jasa ayah J. I will promise that i will try my best to get excellent here. And that my promise to you dad ^_^.

gambar lama with dad :)

By the way, aku rasakan LDK kali ni adalah LDK yang paling best aku join. Nak tahu sebab apa? Mungkin antaranya, LDK kitorang berasingan dengan FSPU (Fakulti Seni Perancangan dan Ukur). Sebab lain jugak, aku dapat sama kumpulan dengan Afifah that is my bestie ! Lagi beronok-ronok la aku kan bila sama dengan geng. Hihihi. Sebab lain lagi pulak, aku rasa semua ahli kumpulan aku kali ini kan, sporting habis lah. Walaupun ada la sorang dua tu, over cakap. Tapi nak wat macam mana kan, mungkin dia suka cakap. Yang bertambah-tambah best lagi LDK aku bila majority antara dorang budak OM 114. Lagi meriah la kitorang kan.

gambar hanya sekadar hiasan
*suka gila gambar ni :)

Last but not least, harap harap la markah LDK kitorang kali dapat 4 flat. Aminnn..

WSALAM..

No comments:

Post a Comment