Sweet Followers

Saturday 1 February 2014

1st giveaway by Nur Lovekasih blog

Assalamualaikum, jom join Give Away ni.

Yang menarik tentang blog ni, blogger seorang ibu kepada tiga orang cahaya mata dan for sure la kan mesti best kalau blogger ni sendiri share perihal anak-anak, tips dan yang paling penting, gambar comel-comel. *sebab aku sangat sukakan bebudak..hihihi

Penambah -baikan tentang blog ni aku rasa takde kot. Sebab aku seorang yang sukakan simple. Even blog aku pon simple kan..Hihihi

InsyaAllah, kalau lah aku terpilih menjadi salah seorang pemenang, aku nak pilih blouse..Hehehe..Sebab aku takde koleksi blouse pon..Maklumlah, student kan..Ataupun shawl sbb senang nk di gayakan :)

Jom join ramai-ramai, mana la tau kalau ada rezeki kan..Aaaminn :)


post signature

No comments:

Post a Comment