Sweet Followers

Wednesday 17 July 2013

I'm back !

Assalamualaikum semua.

Syukur ke hadrat Ilahi kerana aku berjaya tamatkan my 3rd semester in bachelor. Yeaayy ! Seriously, it is very challenging than diploma. And what i'm trying to say is there are totally difference !

Since my convocation day last 2 month, aku memang sangatlah busy dengan quiz, test, presentation. Boleh bayangkan tak keesokkan hari konvo tu, quiz menanti. Memang sangat rushing dari seri iskandar ke puncak alam. -,-" Nasib baik jugaklah dapat sidang pagi. Time tangkap gambar kat studio pon tak sesak sangat :)

Aku rasa macam banyak sangat aku nak cerita tapi tak tau nak mulakan yang mana. Huhu -,-" 

Tak pe la, nak cerita pasal exam untuk bachelor ni. Seriously, aku punya target, 3 pointer ke atas je. Sebab apa tak target DL (Dean List) ? Sebab aku rasa tak layak pon. Aku memang tak yakin dengan result aku untuk degree ni. Huwaaaa :'(

Bagi aku, terlalu susah term dia. Waktu untuk study pun singkat. Banyak chapter kena cover. Permarkahan tak payah cerita la. sampai ada 0.25 over 1 markah pon ada. Kalau time diploma dulu, paling sikit pon kita dapat markah pon 0.5 over 1 kan? Sediihhhh :(

Result aku pulak kalau mengikut jadual akademik uitm, 3 Ogos 2013 ni keluar. Jatuh pada hari sabtu. Cepatnya ! -,-"

Semoga result aku baik-baik je, di permudahkan, di lembutkan hati pensyarah untuk menanda. Aminnnn :) 

Please pray for me okay :)



post signature

No comments:

Post a Comment