Sweet Followers

Tuesday 12 February 2013

ENGAGEMENT

Salam..

Excited nyer nak cerita pasal majlis pertunangan ni. Tapi jangan salah faham okey. Ni bukan majlis aku tapi majlis kawan aku. Kawan baik aku. Hehehe. Dah jadi tunangan orang dah dia ni. Tahniah weyh :)

Majlis yang sederhana tapi meriah. 15 dulang hantaran dari pihak lelaki berbalas 9 dulang hantaran dari pihak perempuan. Sebenarnyer, ada permintaan dari bakal pengantin ni. Permintaan dia ialah nak kawan dia ni mekapkan dia dalam majlis pertunangan dia ni.

Aku yang agak ragu-ragu pada mulanya terima jela bila fikir permintaan kawan baik kita kan. Tapi bukan aku seorang ye. Aku dengan Rina la tolong mekapkan dia. Hehehe. Berbakat ke tak kitorang ni kan. Nak tau? tengok la gambar kat bawah tu. Hahaha. Bagi aku not bad juga la. *Angkat bakul sendiri. Hehehe

Jadi, jom kita tengok suasana di majlis pertunagan Mira ni yang agak meriah la jugak bagi aku :)

Let's :)

Sarung cincin :)
Kek dari pihak lelaki :) Sedapp :)
Cup cake dari pihak perempuan. Comel kann :)
Kek dari pihak lelaki lagi :)
Bakal di ijabkabulkan setahun lagi :)
Beberapa minit menanti debaran untuk menjadi tunangan orang :)
US. BFF :)
Mira :)
Hantaran :)
Friends :)
Friends :)

post signature

No comments:

Post a Comment