Sweet Followers

Friday 16 September 2011

TIDAK ADIL ?

SALAM..

Kadang kadang, hidup kita ni tidak adil kan ? Tapi siapa kita nak berkata begitu.. ADIL atau TIDAK ADIL aku kali ini tak bermaksud langsung kepada tuhan ku yang satu, ALLAH.. Tapi antara manusia :(

Entah. Aku sendiri tak tahu kenapa aku jadi macam ni. Jadi pendendam sejak kebelakangan ni. Reason, still dont know why. Stress? Tenshion ? Hmmm. Mungkin.

Aku sendiri kadang kadang tak tahu macam mana nak berhadapan dengan orang yang tak reti nak balas budi atau erti kata lain, HABIS MADU SEPAH DI BUANG. Kadang kadang aku berfikir dengan mendiamkan diri atau melarikan diri tu adalah jalan yang terbaik. Tapi aku tahu, itu bukan penyelesaiannya !

Kecewa, memang kecewa. Tapi nak buat macam mana, adat manusia :(

Tapi walaupun kau macam tu, aku still sayangkan persahabatan kita. I really really hope that you will aware of your actions and change it because i really love you my friends :(

Luahan Hati ~

No comments:

Post a Comment