Sweet Followers

Saturday 2 July 2011

I INTRUDE YOUR PROFILE

SALAM..



Kisah yang telah menjadi sejarah memang sukar untuk di lupakan. Aku akui itu. Bahkan, entah kenapa aku sering teringatkan peristiwa itu. Sumpah ! Mungkin sampai mati pun aku tak dapat lupakan peristiwa itu. Ya Allah, tolong lah bantu hambamu ini yang dalam kekeliruan, kerunsingan ! Aku sendiri tidak tahu macam mana nak lupakan kisah itu ! Mungkin sebab terlalu banyak sangat kisah manis dan pahit telah berlaku pada masa itu. Dan tidak mustahil la kalau aku kata yang aku boleh lupakan kisah manis tu..


Apa yang patut aku lakukan ? Bukan semudah itu aku nak melupakan. Runsing ! Runsing ! Itulah bermain di fikiran ku. Mungkin di luar, orang nampak aku ok ok je. Tapi tiada seorang pun tahu apa yang terpendam dalam hati aku ni. Even my best friends also doesn't know about this. How i want to tell them about this ? Its really hard for me to tell or share with you guys. I felt embarrassed !




Apa yang boleh buat sekarang ni, hanya berdoa kepadamu Ya Allah supaya aku dapat melupakan hal itu. Sesungguhnya aku benar benar menyesal dengan kejadian itu. Even it will hard for me to forget it ! Help me GOD !!

forgive me again because i intrude your profile :(

Kerunsing melanda ~ WSALAM..

2 comments: